یه روزی از روزای خدا تو این وبلاگ آرزو کردم صاحب یه دختر نانازی بشم البته اول باباجونش ۱۹آذر۹۲ خدای خوبم باباجونش رو در فروردین ۹۳ بهم داد و اردیبهشت ۹۵ صاحب یه پسمل عسل شدم خدایا شکرت بخاطر همه چی...